Selasa, 6 Oktober 2009

pergila jauh2-->>

aku xtau nak mngadu kat sape..aku xreti nk ngadu sbb aku xtau mcmne nak ngadu..aku nk bnda ni pergi jauh2..aku xkuat nak tanggung even nak ngadu pun payah apalagi nak tanggung..bnda aku xlalui secara real but aku alami scra diam..sakit..aku xlarat n aku xkuat..ari2 aku pendam tp kali ni dh xtertanggung sbb makin aku buang makin dkt..makin dia duduk dalamm hidup aku xkira kpla aku hati even life aku..aku xnak sbb dia org pya..dorg xtau yg aku dh tau psl tu tp aku xleh nak buat ape..dorg pikir aku still xtau..tp ari2 aku lalui sape blh tahan..aku xnak..aku rase nak je call then luahkan sgala2nye..biar dia tau..biar aku xrase sakit, gila n senyap..aku nak dia tau yg aku dah tau dia n dia dah couple..aku yg tanggung..dorg seronok..aku merana..damn stupid...

5 ulasan:

  1. hmmm...lumrah kehdpan...
    langt x selalu cerh..
    tp bg aku better ko diam jer..
    bia kita ja lalui semua..
    kuatkan semgt dear!

    BalasPadam
  2. sgt sakit kadaan tue
    aku arap aku ade kat sana
    :(

    BalasPadam
  3. tp merana sorg2 sakit..aku rase aku nak je tepon dia n let dia know yg aku sgt merana..hahaha..mcm berani jekan..tp tulah kan tp itulah aku kna lalui..

    BalasPadam
  4. memg...tp kita x seberani tu n x sekuat mn pon...
    argghhhhhhhhhhhhh....

    BalasPadam
  5. tau xpe..then what we can doa juz let him go as usually..pergghh.skait jiwa tol

    BalasPadam